Saturday 6 April 2013

Two Girls Outing..

                                                      Assalamualaikum semua..:)
Hujung minggu that means ari ahad la kan..sangat2 la best bila kita boleh melepakkan diri dirumah, orang macam aku yg bekerja dalam sektor swasta ni, nak2 pulak keje aku ade hubung kait ngan shopping complex cuma dapat bercuti sekali jer dlm seminggu..so hari minggu memang aku akan habiskan masa aku dengan tido!!!!hihi..kuat tido rupanye aweks nie...;)

Malam minggu pulak tentu la aku xkan biarkan masa berlalu macam tu je kan kan..macam selalu with my lovely sister (niner) we going out!!planning asal nak pegi makan2 jerr..ntah macamana tertengok wayang la pulekkkss..scan punya scan ada la 1 cite yang agak menarik sinopsisnya,so kami beli tiket..!!


Amboiiih3....sempat lagi posing no..!!promote la sket kan kan..promote lah sangat, kot ye promote kalau dapat tiket free untung la jugak, okeyy! tiket dah beli so time to eat sister!!lapo nie...dari tengahari tak makan weii..nak kata tengah berdiet macam tak logik je bunyinye kan kan..haha!!korang pon paham kan..hihi..so sister what you want to eat???adik aku cakap "ner nak makan nasi lemak kat OLD TOWN WHITE COFFEE.."ambooiiii....tekak dia...but i said "no problem akak ok jerr..."




Eeerrkkk..alhamdulillah kenyang..nasi lemak 2, cold chocolate 1,hazelnut coffee 1,all together rm35.70,waaaa...!!ambek kau, rasa menyesal plak makan haha!!but my sister said "nevermind i pay..." yesss..!!itu la yang kita mahu!hikhik..jahat  tak aku??tak la..dia belanja aku makan, aku plak belanja dia tengok wayang..fair la kan kan..:)



3 comments: