Thursday 27 June 2013

Outstation Lagi..

Assalamualaikum..
Sekali lagi aku kena korbankan masa tido aku...bangun seawal 6.45 pagi,
pas solat tak tido dah. Ececece...awal sangat dah lah tu kononnye!!
orang lain bangun lagi awal pada aku tak kecohhh ponn...kan? Tiap2 
hari pulak tu, awak yang sekali-sekala kena bangun awal nie kecoh 1 Malaysia!
Ngeeee.....saje bangga nak cite kat korang sume yang aku bangun awal
hari nie..kalau tak, pas subuh masuk balik dalam selimut sambung mimpi
sampai pukul 9!! Kau ade?? takde kan....tapi aku ade! :)
Alaa....tu pun sebab kena pegi outstation...setup fair, kalau tak takdenye
nak bangun awal kan, sebenarnya boleh je nak bangun awal..tapi bila
mengenangkan time masuk keje tu lambat sangat lagi then takde benda yang
aku nak buat so, ape lagi sambung mimpi la hihi!!
Berbalik pada cite outstation aku tadi, sebut je outstation mesti korang ingat 
jauhkan?? hihi...tau dah! dekat jer..kat Aeon Rawang tu ha..ajehhh, ingatkan
jauh sangattt!! heheheh..... aku cover area KL n Klang..pastu bila boss suruh
aku keluar dari area yang aku cover, consider outstation la tu kan!
Aci tak?? aci la...aci la..hihi..


Thanks for reading this entry!! :)

No comments:

Post a Comment