Tuesday 8 October 2013

Biskut Semprit Mak Jemah...

Assalamualaikum..:)
Hai! Selamat tengahari dan salam 1 Malaysia! Promote la
skit kan tagline PM kita tanda sokongan ye dok,say cheseeee!!
Hari ni nak syer ngan korang..malam tadi aku buat biskut semprit..
start bancuh tepung dah dekat pukul 7,balik keje tido jap (charge power)
dulu..hikhik! pastu baru bangun n uli tepung.. 

Warna semprit mengikut permintaan..tukang tolong makan kata..
"Kak, semprit nak color ijo! " dah tu? layankan aje..bukan payah pun
takat nak tukar color tu kan..tuang je la pewarna tu ha..


Macam ni la bentuknya biskut semprit Mak Jemah versi aku..hihi, aku 
suka buat biskut nie sebab mudah n cepat! rasa?? ermmmmm.....
yang tu kena tanya tukang makan la...:)
Okey! ready masuk dalam oven, dengan kepanasan 160' c sedia
untuk di bakar!

Alamak hangusssss....!! Nie la padahnye kalau membakar sambil
berangan, memang patut la dapat macam nie kan..rugi biskut aku..:(
Sape nak tolong makan yang hangus nie?? Ke tong sampah la 
jawabnye....cian biskut..

Okeh yang nie jadi, boleh la nak makan2 raya haji nanti..tiap
kali nak raya mesti kena buat biskut nie, nak buat macamane...
dah permintaannya macam tu..hihi, orang suka makan, aku pun
suka la nak buatkan.. :)

Thanks for reading this entry!! :)

No comments:

Post a Comment