Wednesday 6 November 2013

Selangkah Lagi....

Assalamualaikum....
Terima kasih pada semua yang sudi wish besday untuk aku..
malu lah! hihi...yela..dah tua-tua ni kan rasa segan sikit la nak motong
kek bagai ye dak? hihi...sory semalam tak sempat nak online reply
ucapan dari korang semua kat FB..tapi hari ni pagi2 lagi aku dah reply,
Terima kaseh semua..!!!


 Untuk boss yang sudi belanja makan kek semalam, thanks boss..langkah 
kanan aku semalam terserempak dengan boss pulak kat Aeon Mid Valley..
apelagi paww la dia kan..sory ye boss! Ala...setahun sekali jerr... :)


Hambooooiiii Tie..awok kalo tak angkat jari macam tu memang tak complete
la picture awok kan..! Haha,,aku tau mesti korang nak cakap macam tu
kan?? Ye aku tau...tak boleh la kalau tak angkat jari tu...peace..!!
Gambar aku je? Gambar boss yang tolong belanjanya mane?? Haa...tu lah tu,
aku dah sedaya upaya nak snap gambar dia, tapi tak mahu katanye...
dah tu aku boleh buat ape...sudahnya dia pulak yang snapkan gambar aku!
Macam tu pun boley ker?? boley maaa..... :)

Hepy Besday Atiey...semoga panjang umur dan di murahkan rezeki, cepat2 
kawen, nanti expired dalam kain! ( tu statement kawan aku ) hihi...
pada yang mendoakan jodoh aku terima kaseh..bagi alamat nanti aku poskan kad,
Ceeeewaahhh...!! bunyi macam dah dekat je tuh? hahaha!

Thanks for reading this entry yu'oooolll..!

No comments:

Post a Comment