Sunday 21 April 2013

Hantaran Hijau + Gold

                                                   

                                                                   Salam  semua.....
Hijau + Gold...emmm....kombinasi yang agak menarik sebenarnya, Hijau + Pink, Hijau + Cream, tu semua kombinasi yang cantek untuk dijadikan tema hantaran. Ok kalau korang nak tema color ape kawin nanti??syyyyyhhh!!...aku tanya kat orang yang belum kawin macam aku je k, yang dah kawin keep your mouth shut! haha...alalala....gurau skit pun tak boleh ker....kalau korang tanya aku kan, aku nak tema color Biru + Purple. Macam cantik je aku rasa....hmmmm......berangan jap!

Hantaran nie aku buat untuk majlis adik perempuan aku (Ieta)..Aiii...adik kawin dulu pada akak nie ape kes!! Nak buat macamane bro..dah jodoh dia sampai dulu kan..aku nie sebagai kakak mengalah la dulu..(mood sedey). Tak kisah la sape yang kawin dulu atau sape yang kawin kemudian yang penting "ada aku kesah" hahaha!! ala...rileks la..jangan marah...senyum sket :)








Bunga Dulang untuk hantaran nie aku pakai Bunga Stokin, hellooo...bukan stokin yang korang pakai kat kaki tu k! Nie la hasil kerjatangan aku yang tak seberapa..ok la tu (ieta) janji ko dah kawin dulu! nggeeeeeeeeeee...esok akak kawin ko tolong la buatkan pulak kan, jahat tak aku?? sedikit jahat la kan kan..ok ape! aku sebenarnya takde la pandai sangat nak gubah2 hantaran bagai nie..aku buat pun untuk suke2 je, sekadar mengisi masa lapang..boring duk umah takde buat ape weii! sebab tu la jadi macam nie! Tapi ok je kan bro?? :)

Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment