Thursday 16 May 2013

Beads And Sequins Fanatic!!


Salam semua...
Untuk entry aku yang ke sekian kalinya, aku nak syer cite ngan korang pasal 
my lovely sister (niner) yang fanatik sangat kat species beads n sequins nie,
sanggup berhabisan demi mendapatkan setiap koleksi manik n labuci yang baru.
Aku macam biasa la selaku driver yang berhemah sentiasa setia menemani
beliau ke gudang manik hihi...:)
Memang berbaloi kalau bawak dia nie ke kedai labuci, sebab sekali dia memborong
haaa..ambik kaww! berat jugak la plastik tu nak bawak balik ke kereta! So,
tak sia-sia la aku nie selaku driver yang bersusah payah mengharungi jem untuk sampai
ke tempat yang kami tuju iaitu ke Jalan Haji Taib.


Ni la antara hasil kerjatangan beliau..tempahan dari kawan UPSI kalau tak 
silap aku la..hihi..


Yang ni pun sama tempahan budak UPSI jugak..



Yang nie tempahan dari sepupu aku nak kawin, tapi Niner buat free je tanpa
bayaran sebab mengenangkan dia sepupu kami. Kira macam sponser
la..heeeeee...



Haa...yang ni plak labuci kat tudung tempahan dari makcik2 kat kampung, 
nak pakai pergi lawatan katanya..destinasi aku tak pasti la pulak  
ke mana, Glamour seehhh makcik kat kampung aku!


Ngeeee...!! Aku pun nak glamour jugak kan..tapi baju yang aku pakai tu
aku yang jahit sendiri k! Promote la skit kemahiran aku yang tak seberapa 
ni kan..ok la tuh! Puashati pakai hasil kerjatangan sendiri....:)

Thanks for reading this entry! muuuaahh...!!

No comments:

Post a Comment