Wednesday 23 October 2013

Alahaii...Sahabatku! Part 1

Assalamualaikum semua...
Entry kali nie aku teringin sangat nak syer ngan korang semua kisah
sahabat aku yang sorang nie..bukan niat nak menjaja kisah dia tapi sebagai
pedoman untuk kita semua..untuk itu biarlah aku bahasakan dirinya
sebagai Kak Rose..

Kak Rose yang aku kenal memang dah lama, rasanya dah dekat 5 tahun..
cuma 1 tahun kebelakangan nie je hubungan kitaorg memang agak rapat.
Kalau dulu bila jumpa kat tempat kerja just say "hai" atau "hey"
macam tu je la, takdelah nak borak sangat..tapi sekarang bila jumpa
mesti borak, pergi makan sama n siap bergosip bagai! hikhik..

Sepanjang aku berkawan dengan Kak Rose,aku rasa macam ada sesuatu yang 
tak kena dengan kawan aku yang sorang nie, sesuatu yang pelik pasal dia..
Memang susah nak dijelaskan...so kalau korang nak tahu cerita
seterusnya, terus follow blog aku k! Sebab cite aku ni bersambung....
omputeh cakap ape? To be continue.....kikiki!
Next, part 2 plak.. Bye!



No comments:

Post a Comment