Thursday 10 October 2013

Bunga Pahar Felt

Hai Assalamualaikum.....:)
Bunga Pahar dari felt nie first time aku cuba tau..sebelum nie tengok2
kat internet je,teringin jugak la nak cuba kan..tapi bila fikir2
kalau aku buat sape yang nak pakai nanti? buat rugi je..
Sampai la satu hari kawan aku Kak Nora call nak tempah bunga pahar nie
untuk majlis cukur jambul anak dia, yesss.....!!!! Hepynya aku..!!
Dah lama kot teringin nak cuba diy felt nie..alhamdulillah akhirnya tercapai jugak..
Mula-mula kita potong felt nie dulu ikut bentuk yang kita nak..macam
kawan aku nie dia nak Bunga Pahar dia bentuk stroller baby..
tak nak bentuk bunga katanye sebab anak dia boy..so nak yang lain
sket pada biasa2 orang buat..:)


Senang sangat nak buat Bunga Pahar nie, gunting dan gam aje..dah jadi
macam nie, color tema merah + putih

Siap gam reben n love jadi la macam nie..!! senangkan? betul wei..
senang sangat, korang pun boleh cuba :)

Okey dah siap 50pcs untuk Kak Nora.. thanks kak! Next time tempah
lagi ye! :)


Thanks for reading this entry! :)

No comments:

Post a Comment