Wednesday 13 November 2013

Nuffnang: Saya Sudah Berstatus Glitterati!!

Hai assalamualaikum semua!
Hari nie aku nak share pasal keahlian Glitterati aku..rasanya tak sampai setahun pun aku menceburkan diri dalam dunia blogging nie, seronok memang seronok! Tak sangka baru minggu lepas aku mendaftar dibawah Nuffnang, minggu nie dah dapat status " Glitterati ". Mula2 aku pun tak faham jugak apa yang dimaksudkan dengan " Non Glitterati " dan " Glitterati " nie. Tapi macam biasa la aku siasat punya siasat, oooo....macam biasa Encik Google tolong jawab please....kikiki

Nuffnang Glitterati adalah Ahli Ekslusif Nuffnang...

Macamane nak apply jadi Nuffnang Glitterati nie?

1. Blog yang digunakan adalah hasil hosting  sendiri ( self-hosted ). Blog yang free la contohnya macam blogspot nie.

2. Kena la selalu update blog korang..

3.Tidak dibenarkan meletak iklan lain kat blog korang seperti adverlets, innity ataupun apa2 yang dipanggil ads selain Nuffnang..

Ok, kalau korang rasa korang dah penuhi ketiga-tiga syarat diatas, dalam masa 4 hari selepas blog korang berdaftar dengan Nuffnang, maka Nuffnang secara automatik Nuffnang akan mengangkat korang menjadi " Nuffnangger " yang berstatus " Glitterati ".

Banyak kelebihan bila kita dah berstatus " Glitterati " nie..tapi yang tu aku share kat next entry k, sebab masa tak mengizinkan.. sekarang masa untuk sambung kerja, takut kantoi ngan boss! HOHO...bye!!

Thanks for reading this entry!

No comments:

Post a Comment