Wednesday 24 April 2013

Big 20* At Sunway Lagoon!

                                                      Hai Assalamualaikum...
Dah lama tak mandi- manda kat Theme Park..bukan takde masa tapi macam tak berbaloi je nak pegi..sebab aku bukan yang jenis suka nak main2 permainan yang dah disediakan kat dalam tu, aku suka berendam je hehe....dah tu kalau bayo mahal2 masuk dalam air berendam je? berbaloikah?? sebab tu kalau aku di beri pilihan antara Theme Park n berkelah kat tepi sungai, aku lagi suka pegi berkelah n mandi-manda kat sungai...besssttt...! sejuk, ada flora n fauna....ceewaaahhh..!! Aku cintakan kehijauan...peace!!!

Sebenarnya bukan nak cite kat mane aku suka mandi....yang tu aku bagi intro je kat korang..hehe..dalam bahasa lain " mukaddimah " gitu..! tadi masa aku jalan2 lepas aku buat keje kat Sunway Piramid, aku nampak banner nie..


BIG20 PROMOTION ( Pay only RM20* for the first 1,000 Malaysians every 20th of the month ). Extended until October 2013. Hmmm....macam menarik jer! RM20 untuk 1000 orang yang terawal, confirm la orang beratur dari subuh kalau murah sangat macam nie. Tapi takpe lama lagi sampai bulan 10..berbaloi la untuk aku kalau bayar rm20 masuk dalam just untuk berendam kan kan kan..haha! Tiket hanya boleh didapati di counter at Sunway Lagoon okey, online2 tak layan...nak tiket harga RM20 sila la beratur..kikiki! Kalau aku tak sanggup wei...mandi je la kat rumah...;)




Lengang jer?? yela...semua orang tunggu 20th depan pulak nak beratur beli tiket..ngeeeeeee...! Ok la kan bagi sesiapa yang takde planning ape2 20th depan boleh la siap sedia nak ke sini, murah wei RM20*! bawak anak2 n family join, mesti seronoottt...!! Kalau takde promotion harga macam nie aku memang tak pegi la..mahal ya amattt! Kawan aku cakap normal price dalam RM80 above macam tu ek? Entah, aku dengar2 harga lebih kurang tu la..


With my friend.....:) Thanks for reading this entry!


No comments:

Post a Comment