Sunday 19 May 2013

First Shawl Trial!

Assalamualaikum...:)
Hari  nie pepagi buta lagi kakak aku dah wazzap2 aku, dari semalam lagi duk cakap yang dia
tu berdebar-debar pertama kali nak cuba pakai shawl. Adooii...tergelak aku dengar, aku
rasa aku pun pernah jugak la rasa pengalaman pertama nak lilit shawl nie,
tapi takde la sampai berdebar bagai. Hahaha!! dia punya cite tu dah macam orang yang 
nak pergi interview kerja pulak pagi nie! Hadooiiii....kelako la kak! :)


Haaaa....jangan perasan ni bukan kakak aku ye! Ni model...hihik, nie gambar
yang semalam kakak aku hantar..katanya " Chik, ok tak kalau akak pakai shawl macam
nie? ", then aku jawab la " Ok jer, nape tak ok pulak? upgrade la pulak..pelbagaikan
cara pakai tudung..asyik pakai sipon ultaraman jer! " Hihi...jangan marah kak...
muuaaahhh! 


Taraaa...!!! "Chik, amacam? ok tak ? " Ha tuu.....ok ape, jadi je pun..yang dari
semalam duk berdebar sakan tu kan! Not bad sister, lawo3...! Yeyyy..! akak aku dah
join club kitorang, well done!! Pasni kalau nak pegi beli shawl kita jalan sama2 k!


Sekarang trend shawl cotton corak macam nie, sabtu tu hari aku jalan kat pasar malam Jalan
TAR ada banyak pattern macam nie. Harga cuma rm10.00 je sehelai..murah la, tapi buat 
masa sekarang aku belum ada keinginan nak cuba shawl corak macam nie...
tengok orang pakai nampak cantik tapi kalau aku yang pakai?? 
Hmmm....nanti-nanti lah aku cuba, next entry k! :)



Emmpphh....nie la model tetap aku, pantang aku nak snap gambar macam2 posing dia
buat! Hahaha!! thanks so much sister..buat masa sekarang aku lebih selesa
memakai shawl yang plain jer sebab kebanyakkan baju aku bercorak..jadi yang plain lagi 
sesuai kot! Senang nak match..



Shawl plain macam kami pakai nie murah jer, kalau pandai cari kedai korang boleh
dapat rm 5.00 jer sehelai, biasa diorang jual rm 8.00..tapi sabtu hari tu aku dapat 3 helai
rm 10.00! Ape lagi, beli r..! murah kot, bukan selalu dapat harga macam nie der..! Shawl
plain jer tapi bila dah dapat kat tangan adik aku nie macam2 la yang dia buat...
untuk nak bagi shawl kami yang plain nie nampak lagi grand, adik aku jahit labuci
kat atas bahagian kepala...Chantek kan??!!

 Thanks for reading this entry uuoollllss...!!


No comments:

Post a Comment