Saturday 18 May 2013

Sambil Selam Minum Air!

Assalamualaikum....:)
Selamat berhujung minggu semua..tak keluar? jalan2 ke..dating ke..makan2..
Aku?? aku lepak kat rumah je hari nie, nak siapkan tempahan bunga telur
kawan aku..lagipun penat seharian berjalan semalam...ahad biasanya hari rehat
untuk aku, hari2 dah bersesak-sesak dengan orang ramai rasa rimas pun ade! Biasanya
kalau keluar pun aku takkan pilih shopping complex la kan..sesak weii! Jalan pun
sampai kena selisih2 bahu, tersekat-sekat memang tak la..baik duk rumah 
tengok tv atau tido..:)


Semalam macam biasa my co-pilot ikut aku pegi keje, saje temankan aku..daripada dia
melangok kat rumah baik ikut aku keje n cuci2 mata..hihi..kalau dah dia ada ngan 
aku macam2 la yang kitorang planning.. :)
  



Ok kerja dah selesai, jom kita pusing2 skit kat dalam sunway piramid nie.
Window shopping la kate kan...see betul tak aku cakap, shopping complex kalau
bukan hari ahad lengang jer. Aman skit nak berjalan!




Welcome to Chatime...!! Our favorite drink. Pantang nampak signbord Chatime, mesti nak
singgah beli. Paling kami suka minum " Hazelnut Chocolate Milk Tea ", topping macam
biasa tambah pearl..kunyah rasa kenyal2 gitu! ceeedaapp......cubalah!
Disebabkan kami nie dah kira sebagai regular customer kat Chatime nie, so better aku apply
 membercard dia..boleh collect point pastu dapat air free..:)





Hmmm....nyummy2!! sejuuukk...hihi..tekak tengah kering, penat jalan kita minum dulu!


Peace..!!! Alamak gambar kelabu la pulak..haha!

Thanks for reading this entry!

                                           


No comments:

Post a Comment