Monday 21 October 2013

Kehilangan Satu Penyiksaan!!

Hai salam semua...
Sejak sabtu minggu lepas lagi mood aku tak berapa nak heppy..
mane taknya dalam seronok2 excited nak balik kampung sambut raya, beg sandang
yang aku bawak ke hulu ke hilir kena seluk! kurang asam punya perompak!
Sedar-sedar zip beg aku dah terbukak, tengok wallet dah takde....selamat.....

Nak cari?? memang tak jumpa la..siap la kalau aku jumpa ngan perompak
tu, lunyai2 la korang aku kejekan! dah takde keje lain ke yang
berfaedah skit yang korang nak buat hah?! eeiii...sakit plak hati aku rasa!
Aku baru je buat ic n lesen aru tu ari..dah nak kena buat baru lagi...
nak buat macamane? redha je la....:(

Hari nie aku apply cuti nak siapkan segala benda alah nie ha, kat JPN 
dah sekian..kat JPJ lagi dah sekian..nak tau sebab ape aku cakap kehilangan
tu satu penyiksaan? sebab betapa seksa nak tunggu turn untuk berurusan
di kaunter kerajaan..kesabaran anda amat-amat la diperlukan...hikhik!

Thanks..for reading this entry...
feeling so sad...:(

No comments:

Post a Comment